Věrnostní program
Své věrné zákazníky odměňujeme slevami na celý sortiment. Zaregistruj se na naší stránce a získej slevu až 15% na své nákupy!
Máme pro vás skvělou zprávu! Připravili jsme pro vás jedinečnou příležitost, jak si u nás užívat nákupy ještě o něco více. Staňte se členem našeho věrnostního programu a objevte svět výhod, které jsme pro vás připravili! A co je na tom nejlepší? Stačí pouhá registrace!
Jak věrnostní program funguje?
Stačí pouze registrace, nic víc není potřeba. Už od prvního nákupu se hodnota tvých objednávek automaticky sečte a ve chvíli, kdy dosáhneš nové úrovně, tak získáš na svůj příští nákup vyšší slevu. Se zlatou úrovní tak nakupuješ o 15% levněji.
Slevu vypočítáváme vždy z celkové hodnoty tvých objednávek za poslední rok (tedy 365 či 366 dní zpět od objednávky, kterou právě odesíláš). Při pravidelných nákupech tak můžeš vždy dosáhnout na některou z úrovní níže. Nezapomeň, že aby se ti objednávka započítala, je nutné být přihlášen do svého účtu. Slevy se nepočítají ze stornovaných objednávek!
Naše slevové úrovně:
Bronzová 1 000 Kč 5%
Stříbrná 2 500 CZK 10%
Zlatá 5 500 Kč 15%
* Sleva se nevztahuje na již zlevněné zboží a zboží vyřazené z věrnostního programu. Případně může být započtena nižší sleva. Cenu a slevu vidíte vždy na detailu produktu.
Jak se stát členem?
Členem našeho věrnostního programu se stáváš automaticky při registraci do e-shopu. Registrovat nebo přihlásit se do svého účtu můžeš jednoduše v pravé horní části obrazovky.
Ve svém účtu máš vždy přehled o úrovni věrnostního programu, ve které se právě nacházíš, o hodnotě objednávek za poslední rok i o chybějící hodnotě objednávek pro postup do vyšší úrovně.
Zároveň si zde můžeš prohlédnout všechny své nákupy nebo upravovat své kontaktní údaje pro rychlejší objednávky.
Často kladené dotazy:
Počítá se do hodnoty nákupu i částka za dopravu?
Ano, na tvém účtu se sčítají kompletní hodnoty nákupu, tedy včetně částky za dopravu.
Na jaké zboží se sleva v rámci věrnostního programu vztahuje?
Sleva se vztahuje na nezlevněný sortiment e-shopu Dear Candy. Nevztahuje se na již zlevněné zboží nebo zboží vybraných značek, u nichž není ze smluvních důvodů možné slevu poskytovat. Tyto produkty jsou v e-shopu vždy viditelně označeny.
Mám v košíku položky za standardní cenu i již zlevněné položky, jak se spočítá moje sleva?
Sleva s věrnostním programem ti bude automaticky odečtena od nezlevněných produktů. U zlevněných produktů vidíš cenu po slevě, dodatečná sleva s věrnostním programem na ně nebude aplikována.
Mohu kombinovat slevu s věrnostním programem s dalšími slevami a akcemi?
Ne. Při využití např. slevových kupónů od externích partnerů nebo služby cashback nelze využít slevu s věrnostním programem.
Je možné využít věrnostní program jako velkoobchodní odběratel?
Ne, věrnostní program je určen pouze koncovým (maloobchodním) zákazníkům.
Kdy se objednávka připíše do věrnostního programu?
Vaše objednávka se zobrazí ve věrnostním programu, jakmile si ji převezmete.
- Uživatelský účet nelze sdílet, pro každého zákazníka platí vlastní uživatelský účet. Při porušení hrozí zablokovaný účtu.
- V případě nevyzvednutí zboží na výdejním místě nebo od přepravců může být věrnostní program pro daný účet zrušen.
- Slevy nelze soudně vymáhat a provozovatel si vyhrazuje právo upravovat podmínky, slevy a obratové bonusy.
- Věrnostní program není určen pro Velkoobchodní odběratele.
- Věrnostní program nelze kombinovat s další slevou například slevové kupóny z externích stránek, cash back a podobně.
- Věrnostní program nelze kombinovat s kupony a slevou, kterou zákazník vloží v košíku při vytváření objednávky.