Vrácení zboží a reklamace

Jak postupovat?

Stalo se s objednávkou něco neočekávaného? Dorazilo Vám jiné, poškozené nebo zboží kompletně chybí?

Pak na nic nečekejte a kontaktujte nás na emailu podpora@mallow.cz !

Co k tomu budete potřebovat?

  • Číslo objednávky
  • Stručný popis toho co je s objednávkou špatně
  • Fotografii objednávky tak jak byla převzatá od dopravce

 

Následně se Vám ozveme s návrhem řešení a společně se domluvíme na:

  • Zaslání nového zboží
  • Vrácení peněz
  • Vytvoření slevového kuponu na další objednávky

 

Produkty, které není možné reklamovat

Jakékoliv výrobky, které jsou na míru upraveny zákazníkovi nelze reklamovat ani vracet.

  

Reklamaci můžete podat do 8 dnů od obdržení zboží.

Lhůta na vyřízení reklamací je 30 dní.

Adresa pro vrácení zboží je: Na Výsluní 1348, Neratovice 277 11. 

Reklamace zaslané na jiné místo nelze přijmout.