Vrácení zboží a reklamace
Jak postupovat?
Stalo se s objednávkou něco neočekávaného? Dorazilo Vám jiné, poškozené nebo zboží kompletně chybí?
Pak na nic nečekejte a kontaktujte nás na emailu podpora@mallow.cz !
Co k tomu budete potřebovat?
- Číslo objednávky
- Stručný popis toho co je s objednávkou špatně
- Fotografii objednávky tak jak byla převzatá od dopravce
Následně se Vám ozveme s návrhem řešení a společně se domluvíme na:
- Zaslání nového zboží
- Vrácení peněz
- Vytvoření slevového kuponu na další objednávky
Produkty, které není možné reklamovat
Jakékoliv výrobky, které jsou na míru upraveny zákazníkovi nelze reklamovat ani vracet.
Reklamaci můžete podat do 8 dnů od obdržení zboží.
Lhůta na vyřízení reklamací je 30 dní.
Adresa pro vrácení zboží je: Na Výsluní 1348, Neratovice 277 11.
Reklamace zaslané na jiné místo nelze přijmout.